FAQ, czyli Najczęściej zadawane pytania:

1. Ile trwa realizacja zaproszeń?

Realizacja zaproszenia (personalizacja, wydruk i przygotowanie do wysyłki) trwa do 14 dni roboczych od akceptacji projektu. W sezonie (grudzień - lipiec) to czas do 13-14 dni roboczych od akceptacji projektu, po sezonie (sierpień - listopad) ten czas może być krótszy i trwa do ok. 7-10 dni roboczych. Z zamówieniem z usługą ekspres jest to maksymalnie  7 dni roboczych od akceptacji projektu.

2. Czy oprócz spersonalizowanych zaproszeń możemy zamówić także kilka sztuk do ręcznego wpisania nazwisk Gości?

Tak oczywiście, można zamówić dowolną ilość zaproszeń bez personalizacji. Zawsze zachęcamy do zakupienia dodatkowo kilku/kilkunastu zaproszeń zapasowych (dodatkowych sztuk właśnie bez personalizacji), gdyż nie ma możliwości domawiania pojedynczych zaproszeń w późniejszym terminie.

3. Czy można zamówić wszystkie zaproszenia bez personalizacji (do samodzielnego wpisania nazwisk Gości).

Personalizacja Gości jest gratisowa, więc oczywiście nie muszą Państwo z niej skorzystać. Śmiało wykonujemy także zaproszenia bez personalizacji do samodzielnego wpisania, zostawiamy wtedy puste lub wykropkowane miejsce.

4. Czy dostanę projekt zaproszenia do akceptacji przed wydrukiem?

Na podstawie uzupełnionego przez Państwa formularza wykonujemy projekt oraz przesyłamy Państwu do akceptacji drogą mailową, zwykle w ciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania formularza. Gdyby okazało się, że potrzebne są jakieś zmiany to nanosimy je max. 2 razy, czyli najlepiej napisać wszystkie uwagi w maksymalnie jednym-dwóch mailach. 

5. Czy można zamówić zaproszenia w dwóch/kilku wersjach językowych?

Wykonanie dodatkowej wersji projektu w innym języku niż polski jest  dodatkowo płatne - 20zł , za każdy dodatkowy projekt w innym języku niezależnie od ilości zaproszeń (np. jeśli oprócz wersji polskiej chcą Państwo zaproszenia także w języku angielskim i niemieckim, to zapłacą Państwo w sumie 40zł:  20 zł za wersję angielską + 20 zł za wersję niemiecką). Projekty z językiem innym niż polski wykonujemy wyłącznie na podstawie przesłanego przez Klienta tekstu. Nie wykonujemy tłumaczeń. 

6. Czy zaproszenia mają złocenia/srebrzenia?

Nie. Nasze zaproszenia i dodatki nie posiadają złoceń i nie ma na ten moment możliwości ich wykonania. Wszelkie kolory, o których piszemy w opisach produktów np. kolor czcionki złoty, ciemnozłoty - są to odcienie tonera z drukarki zbliżone do koloru złotego, nie są to jednak złocenia błyszczącą folią.

7. Czy mają Państwo zaproszenia dla Rodziców?

W cenie zaproszeń jest osobny projekt dla Rodziców. Zakupują Państwo wybraną ilość zaproszeń dla Rodziców i do wyboru mają Państwo 4 teksty, które są odpowiednio odmienione: dla rodziców, dla taty czy mamy. Wypełniając formularz, wybierają Państwo tekst dla Rodziców wraz z nagłówkami typu Kochani Rodzice itd. lub wpisują własne teksty (z dokupieniem usługi "dodatkowa wersja tekstowa" dla każdego innego tekstu.

8. Czy można dokupić kilka sztuk zaproszeń/ winietek do zrealizowanego już zamówienia?

Minimalna ilość domówienia to także 20sztuk.

9. Czy można domówić zaproszenia/dodatki do jeszcze niezrealizowanego zamówienia np. jeśli jeszcze nie odesłali Państwo formularza?

Tak, napisz do nas w tej sprawie na info@bridartis.pl