Jak zamawiać zaproszenia ślubne i dodatki weselne?

Krok 1. Złożenie zamówienia na sklepie

Składają Państwo zamówienie w naszym sklepie www.bridartis.pl, najpierw dodając wybrane produkty do koszyka, a później opłacając zamówienie. 

Zamawiając zaproszenia czy winietki najlepiej od razu zamówić większą ilość "zapasowych" sztuk bez personalizacji, gdyż nie przyjmujemy zamówień na ilości mniejsze niż 20 sztuk. Ponadto czas realizacji domówień także wynosi do 14 dni roboczych.

______________________

Krok 2. Otrzymanie formularza/formularzy

Po opłaceniu zamówienia (po otrzymaniu przez nas kwoty na podane konto bankowe) otrzymują Państwo w ciągu 12h roboczych formularz/ formularze zamówienia w formacie pdf. na podanego w zamówieniu maila, dotyczący zaproszeń i/lub dodatków, w którym jest miejsce na podanie szczegółów dotyczących ślubu i wesela, wybranie lub podanie wierszyków o prezentach oraz uzupełnienie listy Gości na zaproszenia i na koperty. 

Formularze nie są wysyłane automatycznie przez system, więc prosimy o cierpliwość:) Prosimy także o sprawdzanie folderu SPAM:)

Co zrobić, by otrzymać formularz szybciej? (czas wysłania formularza liczy się wtedy od momentu płatności złożonej przez przelewy24.pl, a nie od otrzymania kwoty na konto bankowe).

- opłacić zamówienie poprzez szybkie płatności Przelewy24.pl (UWAGA! Płatność za pomocą procesora płatności Przelewy24 jest dodatkowo obciążona opłatą w wysokości 1,45% kwoty zamówienia, którą pokrywa Zamawiający).

______________________

Krok 3. Uzupełnienie formularza

TUTAJ znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące wypełniania formularza :)

Formularz oraz personalizację (imiona i nazwiska Gości) proszę wypełnić literami pisanymi - nie drukowanymi, odpowiednio odmienionymi.

  • Lista Gości!

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi przy uzupełnianiu listy Gości, gdyż ją kopiujemy w tej formie, w której jest wysłana. Przed wysłaniem formularza prosimy sprawdzić jej poprawność, w tym kropki, przecinki, dodatkowe spacje czy polskie znaki.

  • Zaproszenia dla Rodziców!

Wypełniając formularz, wybierają Państwo tekst dla Rodziców (spośród 4 przykładów) wraz z nagłówkami typu Kochani Rodzice itd. lub wpisują własne teksty (z dokupieniem usługi "dodatkowa wersja tekstowa" dla każdego innego tekstu.

* projekt dla Dziadków, Księdza, Wujka itd z innym tekstem niż tekst dla Gości jest dodatkowo płatny - dodatkowa wersja tekstowa TUTAJ.)

Przykładowe teksty dla Rodziców znajdą Państwo TUTAJ.

Tym samym nie wpisują już Państwo Rodziców w liście gości, gdyż mają osobny projekt.

Dodatkowe usługi, które może chwieliby Państwo dokupić:

- Personalizacja kopert białych gratisowych jest dodatkowo płatna TUTAJ. Personalizacja kopert kolorowych jest bezpłatna ZOBACZ TUTAJ. Uwaga! Nie wszystkie koperty ozdobne personalizujemy, prosimy czytać opisy produktów:)

- W cenie zaproszenia otrzymują Państwo dwie wersje tekstowe zaproszeń (np. tekst dla Gości z personalizacją i bez personalizacji + tekst dla Rodziców).

- Wykonanie dodatkowej wersji tekstowej, która różni się informacjami np. o weselu, datą potwierdzenia przybycia, wierszykiem, cytatem, tekstem dla Rodziców innym niż podane w formularzu jest dodatkowo płatne 10zł -> TUTAJ.

- Wykonanie dodatkowej wersji językowej zaproszenia wraz z wkładkami jest dodatkowo płatne. Każda dodatkowa wersja językowa to koszt 20zł -> TUTAJ.

______________________

Krok 4.  Odesłanie wypełnionego formularza

Gotowy formularz należy odesłać wraz z nr zamówienia i na naszego maila do grafika: grafik@bridartis.pl.

Na maila z formularzem nie odpowiadamy z potwierdzeniem otrzymania, ale nie martwcie się -> w 99% przypadków formularz dociera do nas bezproblemowo. Oczekujcie na projekt/ projekty :)

______________________

Krok 5. Oczekiwanie na projekt elektroniczny do akceptacji

Po otrzymaniu formularza  przystępujemy do pracy nad projektem.

Projekty przesyłamy do Was w ciągu do 5 dni roboczych od otrzymania prawidłowo wypełnionego formularza zwrotnego na maila  grafik@bridartis.pl

Dni robocze: od pn-pt w godzinach od 9:00- 16:00

______________________

Krok 6. Poprawki projektu / akceptacja projektu.

W cenie zaproszeń lub dodatków: jest pełna personalizacja tekstu oraz ewentualne poprawki dotyczące tej personalizacji tekstu: gramatyczne czy stylistyczne, które zauważycie oraz max. dwie poprawki dotyczące projektu np. zmiana koloru czcionki ozdobnej, przesunięcia tekstów w gorę, w dół, itp. za każdą kolejną jest dopłata za usługę dodatkowego projektu.

Wytyczne odnośnie poprawek powinny być wysłane na nasz adres mailowy w formie uporządkowanej listy w jednym mailu. Poprawiony projekt zostanie ponownie przesłany do akceptacji. Czas w jakim będą wprowadzane poprawki wynosi do 24 godzin w dni robocze, więc ważne jest poprawne uzupełnienie formularza, które może skrócić całkowity czas oczekiwania na zamówienie nawet o kilka dni.

Jeśli wszystko jest w porządku to przesyłacie nam maila z akceptacją projektu z przykładowym tekstem: „Akceptuję przesłany projekt graficzny. Po dokładnym sprawdzeniu nie zgłaszam żadnych błędów”.

Usługi dodatkowe, które można zakupić do projektu:

Zmiana czcionki ozdobnej (nagłówki, personalizacja) jest dodatkowo płatna 10zł usługa zmiany czcionki.

Zmiana układu tekstów (Na przykład, gdy chcesz zmienić strony w zaproszeniu składanym, tekst z prawej strony przenieść na lewą i odwrotnie, gdy chcesz dodać własny tekst, (inny niż nasze przykładowe Teksty zaproszeń ślubnychktóry wymaga specjalnego dostosowania zaproszenia (zmiany układu tekstów, przesunięcia grafik itd).) jest dodatkowo płatna 10zł usługa zmiany układu tekstów

Zmiany w projekcie takie jak zmiana kolorystyki (jeśli jest możliwa), zamiana elementów z innych wzorów naszych zaproszeń i dodatków, obejmująca zmiany kosmetyczne we wzorze - to także usługa dodatkowego projektu płatna dodatkowo 30zł .

______________________

Krok 7. Realizacja zamówienia

Po akceptacji projektu przechodzimy do realizacji zamówienia. Realizacja, czyli personalizacja, przygotowanie plików do druku, druk, skompletowanie i pakowanie zamówienia zaproszeń oraz dodatków weselnych trwa zwykle do 14 dni roboczych od akceptacji projektu w sezonie (styczeń-sierpień - nie są to dni kalendarzowe, tylko robocze), możliwe, że krócej po sezonie. Możesz skorzystać z zamówienia EKSPRES.

Prosimy pamiętać o tym, że trwa najgorętszy czas sezonu na papeterię ślubną, więc krótszy czas realizacji jest możliwy jedynie z zamówieniem w trybie ekspres :)

______________________

Krok 8. Wysyłka zamówienia

W dniu wysyłki gotowej paczki z Twoim zamówieniem otrzymasz od nas nr listu przewozowego do śledzenia przesyłki.

WAŻNE!

Z przyczyn technicznych (różnych partii materiałów eksploatacyjnych) zmian w kalibracji sprzętu itp. zamówienia składane w dłuższych odstępach czasu mogą różnić się kolorystycznie. Jest to zjawisko normalne i różnice kolorystyczne między zamówieniami nie podlegają reklamacji.