Krok 1. Złożenie zamówienia na sklepie.

Składają Państwo zamówienie w naszym sklepie www.bridartis.pl, najpierw dodając wybrane produkty do koszyka, a później opłacając zamówienie.

Zamawiając zaproszenia czy winietki najlepiej od razu zamówić większą ilość "zapasowych" sztuk, gdyż nie przyjmujemy zamówień na ilości mniejsze niż 20 sztuk.

______________________

Krok 2. Otrzymanie formularza/formularzy.

Po opłaceniu zamówienia (po otrzymaniu przez nas kwoty na podane konto bankowe) otrzymują Państwo w ciągu 8h roboczych formularz/ formularze zamówienia w formacie pdf. na podanego w zamówieniu maila, dotyczący zaproszeń i/lub dodatków, w którym jest miejsce na podanie szczegółów dotyczących ślubu i wesela, wybranie lub podanie wierszyków o prezentach oraz uzupełnienie listy Gości na zaproszenia i na koperty.

Formularze nie są wysyłane automatycznie przez system, więc prosimy o cierpliwość:) Prosimy także o sprawdzanie folderu SPAM:)

Co zrobić, by otrzymać formularz szybciej? (czas wysłania formularza liczy się wtedy od momentu płatności złożonej przez przelewy24.pl, a nie od otrzymania kwoty na konto bankowe).

- opłacić zamówienie poprzez szybkie płatności Przelewy24.pl (UWAGA! Płatność za pomocą procesora płatności Przelewy24 jest dodatkowo obciążona opłatą w wysokości 1,45% kwoty zamówienia, którą pokrywa Zamawiający).

______________________

Krok 3. Uzupełnienie formularza.

Program należy wypełniać w najnowszej wersji programu Adobe Reader, starsze wersje nie współpracują, nie uzupełnia się także formularzya w przeglądarce. Program Adobe Reader jest darmowy do pobrania np. TU.

TUTAJ znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące wypełniania formularza :)

______________________

Krok 4.  Odesłanie wypełnionego formularza.

Gotowy formularz/formularze należy odesłać wraz z nr zamówienia i na naszego maila do grafika: grafik@bridartis.pl. Prosimy o podpisywanie maili nazwiskiem z zamówienia.

Na maila z formularzem nie odpowiadamy z potwierdzeniem otrzymania, ale nie martwcie się -> w 99% przypadków formularz dociera do nas bezproblemowo. Oczekujcie na projekt/ projekty :)

______________________

Krok 5. Oczekiwanie na projekt elektroniczny do akceptacji.

Po otrzymaniu formularza  przystępujemy do pracy nad projektem.

Projekty przesyłamy do Was w ciągu do 3-4 dni roboczych od otrzymania prawidłowo wypełnionego formularza zwrotnego na maila  grafik@bridartis.pl

Dni robocze: od pn-pt w godzinach od 9:00- 16:00

______________________

Krok 6. Poprawki projektu / akceptacja projektu.

W cenie zaproszeń mają Państwo także ewentualne poprawki błędów z formularza. Prosimy pamiętać o tym, że projekty dla Rodziców także trzeba zaakceptować.

Wszystkie poprawki muszą zostać wypisane w JEDNYM mailu zwrotnym do grafika, wypisując poszczególne poprawki w formie uporządkowanej listy. Np:
- zmiana czcionki ozdobnej (dokupiona usługa, wybieram czcionkę nr 7),
- zmiana łącznika między imionami Pary Młodej z "oraz" na "&" we wszystkich projektach,
- dodanie kropki na końcu zdania "prosimy o potwierdzenie przybycia do 31 lutego 2020 roku."
- usunięcie nagłówka "rsvp" itd. itp.

Pamiętaj, że każde kolejne poprawki wysłane w kolejnym mailu są dodatkowo płatne oraz wydłużają czas realizacji zamówienia :) Dodatkowa opłata za ponowne otworzenie projektów oraz wykonanie poprawek to 10zł/poprawkę.

Jeśli wszystko jest w porządku to przesyłacie nam maila z akceptacją projektu z przykładowym tekstem: „Akceptuję przesłany projekt graficzny. Po dokładnym sprawdzeniu nie zgłaszam żadnych błędów”.

______________________

Krok 7. Realizacja zamówienia

AKTUALNY CZAS REALIZACJI KLIK :)

Po akceptacji projektu przechodzimy do realizacji zamówienia. Realizacja, czyli personalizacja, przygotowanie plików do druku, druk, skompletowanie i pakowanie zamówienia zaproszeń oraz dodatków weselnych trwa maksymalnie 7 dni roboczych od akceptacji projektu. Zobacz aktualny czas realizacji  TUTAJ. Możesz skorzystać z zamówienia SUPER EKSPRES.

______________________

 

Krok 8. Wysyłka zamówienia

W dniu wysyłki gotowej paczki z Twoim zamówieniem otrzymasz od nas nr listu przewozowego do śledzenia przesyłki.

WAŻNE!

Z przyczyn technicznych (różnych partii materiałów eksploatacyjnych) zmian w kalibracji sprzętu itp. zamówienia składane w dłuższych odstępach czasu mogą różnić się kolorystycznie. Jest to zjawisko normalne i różnice kolorystyczne między zamówieniami nie podlegają reklamacji.