Najczęstsze pytania dotyczące uzupełniania formularza:

1. Co zrobić jeśli ślub będzie odbywać się w Urzędzie lub w plenerze?

Informacje dotyczące ślubu wpisujecie w okienko "Nazwa Kościoła/ Urzędu lub miejsca ślubu", zarówno jeśli chodzi o ślub kościelny, cywilny czy cywilny w plenerze.

2. Co oznacza personalizacja Nagłówka?

W personalizacji Nagłówka wpisujecie czy na zaproszeniach mają się znaleźć same imiona czy także Wasze nazwiska.

3. Co oznacza "treść standardowa jak na zakupionym wzorze"?

Treść standardowa to dokładnie taka sama treść jak na zakupionym wzorze, czyli np. na wzorze zaproszenia trzykartkowego Floral Heart mamy:

"Wraz z Rodzicami

zapraszamy serdecznie

Sz.P. .....

na nasz ślub, który odbędzie się... "

Jeśli chcecie wprowadzić zmiany do treści standardowej zaznaczacie okienko "wprowadzam treść własną". Jeśli zmiana jest drobna, jest zmiana jednego słowa czy zdania to w okienku wystarczy wypisać tylko zmienioną treść.

4. Co zrobić jeśli przy wypisywaniu Gości w okienko z listą część pary nie mieści się w jednej linii?

Przeskakiwanie do kolejnej linii jest automatyczne i naturalne i jest spowodowane jedynie małym okienkiem. Wystarczy pamiętać o tym, aby ENTER na klawiaturze dodawać dopiero po zakończeniu wpisywania danej pary.

Najlepiej listę Gości utworzyć sobie w notatniku lub w wordzie i dopiero po wypisaniu wkleić gotową listę do naszego formularza:)

5. Czy tekst dodatkowy typu wierszyk, cytat są dodatkowo płatne? Gdzie je wpisać?

Nie, w cenie zaproszeń jest pełna personalizacja tekstu. Dodatkowy wierszyk czy cytat w pisuje się w okienku "dodatkowy tekst" w formularzu.

6. Gdzie wpisać dodatkowy tekst po zakupieniu usługi dodatkowej wersji tekstowej?

Usługa dodatkowej wersji tekstowej jest wykupiona wtedy, gdy cześć zaproszeń będzie różnić się całym tekstem lub częścią tekstu np. wierszykiem, wtedy gdy część zaproszeń będzie np. zaproszeniami tylko na ślub, bez części o weselu itd. Informacje dotyczące zmian w tekście wpisują Państwo w okienku "informacje dodatkowe".

7. Gdzie wpisać tekst w innym języku, jeśli dokupiło się usługę dodatkowej wersji językowej?

Tekst w obcym języku wpisuje się w okienko "informacje dodatkowe", następnie listę Gości trzeba podzielić na dwie części: część z nazwiskami polskimi i część z nazwiskami w języku obcym, dodatkowo prosimy o informację o poszczególnych ilościach zaproszeń bez personalizacji w obu językach w okienku "ilość zaproszeń bez personalizacji" przykładowo wpisują Państwo 10 szt polskich + 10szt angielskich.

8. Czy tekst dla pojedynczego Rodzica będzie odpowiednio odmieniony?

Tak, Państwo zaznaczają tylko odpowiednie okienka nagłówków typu: Kochani Rodzice, Kochana Mamo, uzupełniają okienko dot ilości wpisując np. 1szt Rodzice, 1szt Mama i 1szt Tata oraz wybierają tekst 1-4.