Regulamin sklepu „Bridartis”
§ 1 Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Bridartis;
Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem https://bridartis.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie bridartis.pl
Sprzedawca - firmę działającą pod nazwą Bridartis Sp. z o.o. z siedzibą w Wesołów 47, 32-840 Zakliczyn, NIP: 8733275091, REGON: 385853158; e-mail: info@bridartis.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sklepem a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego
- Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
§ 3 Zamówienia
- Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
- Zamówienia można składać przez stronę internetową wypełniając formularz zamówienia na stronie.
- Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia składane w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i w święta rozpatrywane będą od najbliższego dnia roboczego. Zamówienia realizowane są maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od momentu akceptacji projektu.
- Zamówienia realizowane są wyłącznie na terytorium Polski. W innym przypadku, np.w przypadku chęci zamówienia i dostarczenia przesyłki do innego kraju, przed złożeniem zamówienia wymagany jest kontakt (mailowy lub telefoniczny) w celu ustalenia szczegółów.
- Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail. Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail z prośbą o jego potwierdzenie.
- Zamówienia nie potwierdzone nie zostaną zrealizowane. Może się zdarzyć, że Państwa adresy e-mailowe są wpisane nieprawidłowo, w przypadku niepotwierdzonego zamówienia w przeciągu 3 dni zamówienie zostanie anulowane.
- Zamówienie produktu jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty i z wyrażeniem zgody na dobrowolne zawarcie umowy kupna-sprzedaży, a także oświadczeniem o znajomości regulaminu działalności sklepu i jego przestrzeganiu.
- Wszystkie towary dostępne w sklepie „Bridartis” pochodzą z legalnych źródeł.
- Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
- W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji.
- Czas realizacji zamówienia zaproszeń oraz dodatków jest różny w zależności od miesiąca - więc prosimy sprawdzać na bieżąco aktualny czas realizacji).
- W cenie zaproszeń lub dodatków: jest pełna personalizacja oraz poprawki, wypisane w jednym mailu, za każde kolejne poprawki jest dopłata.
- Zmiany w projekcie takie jak zmiany czcionek, koloru czcionek, układu tekstów są dodatkowo płatne jednorazowo w zakładce USŁUGI.
- Zaproszenia ślubne i dodatki w innym języku niż polski - będą liczone jako płatna dodatkowo usługa, do dokupienia w zakładce USŁUGI. (dodatkowa wersja językowa).
- Zamówienia realizujemy po akceptacji projektu/ projektów. W przypadku jeśli klient nie odpowiada na maile z wysłanymi projektami w ciągu 7 dni roboczych i nie kontaktuje się z nami w żaden inny sposób, zamówienie realizowane jest wg przesłanego projektu i danych przesłanych w formularzu bez oczekiwania na elektroniczną akceptację projektu/projektów.
- Poszczególne zaproszenia/ karty zaproszeń mogą delikatnie różnić się wymiarami +/- 1-2 mm - jest to związane z ręczną obróbką oraz maszynowym sposobem cięcia zaproszeń.
- Zaproszenia ślubne drukowane na papierze prążkowanym mogą różnić się kierunkiem prążków (ułożone poziomo lub pionowo) w tej samej partii zaproszeń. Nie ma możliwości wyboru kierunku prążkowania.
- Efekty wydruku może różnić się od wglądu projektu w formie elektronicznej ze względu na różne ustawienia monitora oraz ze względu na wybór rodzaju papieru.
- Z przyczyn technicznych (różnych partii materiałów eksploatacyjnych) zmian w kalibracji sprzętu itp. zamówienia składane w dłuższych odstępach czasu lub próbki mogą różnić się kolorystycznie. Jest to zjawisko normalne i różnice kolorystyczne między zamówieniami nie podlegają reklamacji.
§ 4 Dostawa
- Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zamówienia realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich. Kosztami dostawy obciążony zostaje Kupujący, chyba, że zaznaczono inaczej. Koszty dostawy określone są w cenniku dostawy.
- Przy wybraniu przesyłki kurierskiej wymagane jest podanie nr telefonu dla kontaktu przez kuriera.
- Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Zgodnie z art. Art. 491. § 1. Kodeksu Cywilnego w przypadku nieodebrania przesyłki, powtórna wysyłka możliwa jest wyłącznie po uiszczeniu przez Kupującego kwoty ponownego kosztu wysyłki oraz opłaty za zwrot przesyłki naliczanej zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej/poczty.
- Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona lub czy nie brakuje towaru . W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia czy braku, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa zgadza się z zamówieniem i czy nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się zgniecione, ubite, czegoś brakuje itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół szkody.
- W przypadku stwierdzenia niekompletności towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, należy spisać formularz reklamacyjny, a następnie złożyć zgłoszenie reklamacyjne na adres info@bridartis.pl. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu szkody spisanego w dniu odbioru przesyłki. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru ponosi klient, zaś sklep zwraca koszty towaru oraz najtańszej formy przesyłki dostępnej w sklepie natychmiast po otrzymaniu paczki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się z nami pod nr telefonu 14 666 44 66 lub e-mailem (info@bridartis.pl). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury reklamacji.
§ 5 Płatności
- Możliwe są następujące formy płatności: zwykłym przelewem i przelewy24.
- Płatność za pomocą procesora płatności Przelewy24 jest dodatkowo obciążona opłatą w wysokości 1,45% kwoty zamówienia, którą pokrywa KLIENT.
- W tytule przelewu zwykłego należy wpisać imię i nazwisko osoby kupującej oraz numer zamówienia.
- Wysyłka za pobraniem możliwa jest tylko w wyjątkowych sytuacjach. Sklep „Bridartis” zastrzega sobie prawo do odmowy wysłania zamówienia za pobraniem.
- Brak wpłaty należności za zamówienie w ciągu 3-5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie.
§ 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
- Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny , składając stosowne oświadczenie na piśmie.
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), Kupujący będący klientem sklepu Bridartis.pl nie ma prawa do odstąpienia od umowy, gdyż przedmiotem świadczenia są produkty przygotowane na specjalne zamówienie i wg specyfikacji klienta i dostosowane do jego indywidualnych potrzeb. Towar ten nie może być odsprzedany innemu klientowi.
- Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu akceptacji projektu, jeśli nie minęło 14 dni od momentu złożenia zamówienia. Jednak w przypadku gdy został wykonany już dla niego i wysłany do akceptacji - projekt graficzny, możliwy jest jedynie zwrot równy kwocie pomniejszonej o kwotę za wykonany projekt. Wartość wykonania projektu wynosi 30zł/produkt.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Bridartis Sp. z o.o., Wesołów 47, 32-840 Zakliczyn.
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
§ 7 Reklamacje dotyczące Towarów
- Bridartis jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Po otrzymaniu paczki Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności przesyłki ze złożonym zamówieniem i zaakceptowanymi projektami. Reklamację dotyczące zamawianych produktów (także reklamację odnośnie braków w otrzymanej przez Państwa przesyłce np. braku kilku zaproszeń lub innych produktów) można zgłosić do 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@bridartis.pl. Bridartis zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Sklep może odmówić uwzględnienia reklamacji w przypadku, gdy
- - dotyczy formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z zamówieniem złożonym na sklepie oraz wysłanym uzupełnionym formularzem zwrotnym dotyczącym poszczególnych elementów produktu (np. forma zaproszenia/dodatku, kolor, gramatura i struktura papieru, kolor sznurka itd).
- - dotyczy treści zaproszeń lub dodatków, która jest zgodna z zaakceptowanym przez Kupującego projektem, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, stylistycznych, ortograficznych, literówek w treści zaproszenia,
- - dotyczy błędów wynikających ze źle wypełnionego formularza, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, stylistycznych, ortograficznych, literówek w imionach i nazwiskach gości na zaproszenia oraz koperty, brak specjalnej odmiany nazwis
- - dotyczy różnic w wyglądzie produktów wynikających z ustawień sprzętu komputerowego, monitora np. odcień nadruku, papierów ozdobnych, proporcje produktów,, różnic w kolorze wzorów pomiędzy projektem a wydrukiem (najbardziej zbliżony do projektu jest wydruk na papierze białym gładkim).
- - dotyczy lekkich przesunięć względem osi, przesunięcia mogą dochodzić nawet do 2mm, jest to naturalny proces produkcyjny.
§ 8 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach składanych zamówień oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.
- Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych w procesie składania zamówienia uniemożliwia jego złożenie i realizację.
- Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
- Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
- Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.
- Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy.
§ 9 Prawa autorskie
- Wszystkie wzory, grafiki, zdjęcia i inne materiały znajdujące się w serwisie bridartis.pl są objęte prawami autorskimi, które są wyłączną własnością właściciela serwisu.
- Zabrania się ich kopiowania, rozpowszechniania i użycia (w tym częściowego) bez zgody właściciela.
- W przypadku, gdy klient chce umieścić własną grafikę, zdjęcie itp niebędące w ofercie bridartis.pl, przesyłając nam ten utwór mailem, oświadcza, że ma prawa do użycia tego utworu i ponosi za ten utwór całkowitą odpowiedzialność. Serwis bridartis.pl nie ponosi odpowiedzialności za przesyłane przez klienta utwory.
§ 10 Postanowienia końcowe
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Bridartis a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.